Metsoleiri

31.7.2024, klo 00.00 - 4.8.2024, klo 00.00
1.5.2024, klo 00.00 - 15.7.2024, klo 00.00
17 / 30
Ida-Mari Toivonen, puh. 0440837090, nuorisotoiminta.etelahame@metsastajaliitto.fi
Metsoleiri on 5 päiväinen tapahtuma, joka järjestetään Hämeenlinnassa, Suvipielisen toimintakeskuksessa 31.7. - 4.8.2024. Leiri on tarkoitettu 10-14 -vuotiaille, leiripaikkoja on varattu 30 leiriläiselle. Majoittuminen puolijoukkueteltoissa leirikeskuksen pihamaalla. Leirikeskuksessa on käytössä sisävessat, peseytyminen tapahtuu rantasaunoilla. Leirikeskus sijaitsee pienen järven rannalla, eli leirillä on mahdollista uida ja vaikkapa kalastella leiriohjelman yhteydessä.

Päivät koostuvat erilaisten erä- ja metsästystaitojen harjoittelusta, ampumarataharjoituksista, metsästyskoirista ym. ja ennen kaikkea mukavasta yhdessäolosta samanhenkisten lasten, nuorten ja aikuisten parissa. Leirillä mahdollisuus osallistua metsästäjätutkinto kokeeseen (huom! Itsenäinen opiskelu ennen koetta). Leirin hinta 150€/leiriläinen (sis. majoitus, täyshoito, aseet ja patruunat).

Ilmoittauduttuasi saat metsorekisteristä vahvistusviestin "ilmoittautuminen vastaanotettu". Ilmoittautumisen käsitellään ja vahvistetaan muutaman päivän viiveellä. Kun ilmoittautuminen on vahvistettu, saat ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistusviestin "ilmoittautuminen hyväksytty". Viimeksi mainitussa viestissä on mukana leirikirje. Mikäli et saa vahvistusviestejä, otathan yhteyttä! Automaattiviestien kulussa on ollut ajoittain haasteita.

Mikäli joudut perumaan ilmoittautumisesi, olethan suoraan yhteydessä Ida-Mariin.
Suomen Metsästäjäliiton Etelä-Hämeen piiri r.y
Toimintakeskus Suvipielinen, Hämeenlinnan Reserviläiset-Aliupseerit ry:n toimintakeskus Suvipielinen sijaitsee kauniin erämaajärven rannalla entisessä Rengon kunnassa Hämeenlinnassa.
Maksuohjeet leirikirjeen yhteydessä.