Metsästysammunnan ABC-kouluttajakoulutus Sodankylä (SIIRTYY KEVÄÄLLE 2022)

Tapahtuman kuva
25.9.2021, klo 09.30 - 26.9.2021, klo 16.00
1.7.2021, klo 00.00 - 23.9.2021, klo 23.00
Johanna Huotari, johanna.huotari@metsastajaliitto.fi , +358 50 5355 497

Metsästysammunnan ABC-kouluttajakoulutus uusille kouluttajille sekä tukikoulutus jo olemassa oleville kouluttajille, Sodankylä.

Lauantai 25.9.2021.2021 klo 10.00-16.00 kokoontuminen Ruonivaaran kivääriradalle (Kemijärventie 1477),
ja Sunnuntai 26.9.2021 klo 10.00-16.00 kokoontuminen Tähtiampujien haulikkoradalla. (Kemijärventie 975)

Kouluttajaksi soveltuu tehtävästä kiinnostunut, metsästyskortin omaava täysi-ikäinen henkilö, jolla on hyvät tiedot ja taidot metsästysammunnasta haulikolla ja/ tai kiväärillä sekä halu ja kyvyt uusien metsästäjien kouluttamiseen.

Koulutuksen käyneet saavat Metsästysammunnan ABC -kouluttajan statuksen, heidät kirjataan kouluttajarekisteriin ja he ovat oikeutettuja järjestämään jatkossa itsenäisesti koulutuksia valtakunnallisesti vahvistetun Metsästysammunnan ABC -formaatin mukaisesti. Koulutuksia järjestävät yhdistykset tai yritykset tai piirit saavat järjestetyistä koulutuksista korvausta.

Kouluttajakoulutus on kaksiosainen.
Lauantaina käydään läpi koulutuksen sisältöä aamulla klo 9.30 ja jatketaan varsinaista toteutusta käytännössä klo 12.00-15.00 ja sama toimintamalli myös sunnuntaina. Eli kouluttajat saapuvat aikaisemmin radalle kuin itse ABC- koulutukseen tulevat oppilaat.
Saatte vinkkejä opettamiseen, turvalliseen aseenkäsittelyyn, asesovitukseen sekä ampuma-asennon opetukseen.

Ilmoittaudu kouluttajakoulutukseen pikimmiten. ( tätä ilmoittautumislinkkiä ei saa yleisesti jakaa )

Jos jostain syystä et voi ilmoittautua, niin ole yhteydessä pikimmiten Johanna Huotariin, +358 50 5355 497, johanna.huotari@metsastajaliitto.fi

Ota mukaan kuulosuojaimet ja ampujanlasit sekä halutessasi omia aseita sekä evästä ja juotavaa.
Kouluttaja tuo paikalle myös aseita.

Kouluttajakoulutus on ilmainen.
Kouluttajan tehtävästä kiinnostuneet ja kouluttamiseen sitoutuvat tekijät lämpimästi tervetuloa!

Lue lisää Metsästysammunnan ABC -koulutuksesta osoitteessa https://metsastajaliitto.fi/metsastajalle/metsastysammunnan-abc

Tervetuloa!!!

Suomen Metsästäjäliitto Ry
Sodanlylä: Haulikko, Tähtiampujien ampumarata, Kemijärventie 975 ja kivääri Ruonivaaran ampumarata Kemijärventie 1477.
LIITTEET