Pienpetokilpailu Pohjois-Savon piiri 2021

1.3.2021, klo 00.00 - 28.2.2022, klo 23.30
19.1.2022, klo 00.00 - 5.3.2022, klo 23.30
8

Pohjois-Savon piiri järjestää pienpetokilpailun piirin jäsenille ja jäsenseuroille.

Kilpailuaika on 01.03.2021-28.02.2022

Kilpailueläimiä ovat supikoira, villiminkki, kettu, näätä, mäyrä ja varislinnut (varis, naakka ja harakka).

Säännöt:

Metsästäjän tulee olla SML:n Pohjois-Savon piiri ry:n jäsen/ jäsenseura. Kilpailussa mukana olevat pienpedot ovat: Kettu, mäyrä, näätä, supikoira, villiminkki ja varislinnut (varis, naakka ja harakka).
Kilpailuaika on 01.03.2021-28.02.2022 ottaen kuitenkin huomioon metsästyslain ja -asetuksen pienpetojen pyynnille asettamat rajoitukset.

Kilpailulipuke julkaistaan piirin kotisivuilla, jonka kilpailija asianmukaisesti täytettyään ja saalismäärän varmistajan yhteystiedoilla varustettuna toimittaa SML:n Pohjois-Savon piiri ry:lle 5.03.2022 mennessä.
Kaikki määräaikaan mennessä piirille tulleet kilpailulipukkeet osallistuvat palkintojen arvontaan, joka suoritetaan piirin vuosikokouksessa. Kilpailijalla on oikeus osallistua vain yhdellä kilpailulipukkeella kilpailuun. Jokaisesta alkavasta kymmenestä pienpedosta saa yhden arpalipun mukaan arvontaan. Tulokset julkaistaan piirin nettisivuilla, jäsenkirjeellä ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Palkinnot: Piirihallitus päättää vuosittain kilpailussa jaettavista palkinnoista. Palkintoja arvotaan kaikkien saalismäärän ilmoittajien kesken.
Lisäksi palkitaan suurimman saalismäärän saanut metsästäjä, nuori metsästäjä ja seura.

Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon piiri r.y