Pienpetopyyntikampanja Pohjois-Savon piiri 2022-2023

1.3.2022, klo 00.00 - 28.2.2023, klo 23.30
1.1.2023, klo 00.00 - 14.3.2023, klo 23.30
36

Pohjois-Savon piiri järjestää pienpetopyyntikampanjan piirin jäsenille ja jäsenseuroille.

Kilpailuaika on 01.03.2022-28.02.2023

Kilpailueläimiä ovat supikoira, villiminkki, kettu, näätä, mäyrä ja varislinnut (varis, naakka ja harakka).

Säännöt:

Metsästäjän tulee olla SML:n Pohjois-Savon piiri ry:n jäsen/ jäsenseura. Mukana olevat pienpedot ovat: Kettu, mäyrä, näätä, supikoira, villiminkki ja varislinnut (varis, naakka ja harakka).
Osallistumisaika on 01.03.2022-28.02.2023 ottaen kuitenkin huomioon metsästyslain ja -asetuksen pienpetojen pyynnille asettamat rajoitukset.

Osallistuminen tapahtuu Metsästäjäliiton tapahtumakalenterin lomakkeiden kautta tai sähköpostilla piirin toiminnanjohtajalle osoitteeseen mirva.lukkarinen@metsastajaliitto.fi

Kaikki määräaikaan mennessä piirille tulleet ilmoitukset osallistuvat palkintojen arvontaan, joka suoritetaan piirin vuosikokouksessa. Osallistujalla on oikeus osallistua vain yhdellä kilpailulipukkeella kilpailuun. Jokaisesta alkavasta kymmenestä pienpedosta saa yhden arpalipun mukaan arvontaan. Tulokset julkaistaan piirin nettisivuilla, jäsenkirjeellä ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Palkinnot: Piirihallitus päättää vuosittain kilpailussa jaettavista palkinnoista. Palkintoja arvotaan kaikkien saalismäärän ilmoittajien kesken.
Lisäksi palkitaan suurimman saalismäärän saanut metsästäjä, nuori metsästäjä ja seura.

Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon piiri r.y