Pohjois-Savo-Tuomarikorttikoulutus Luotilajit

25.5.2023, klo 17.30 - 21.00
12.5.2023, klo 00.00 - 23.5.2023, klo 23.30
5 / 50
Tervetuloa osallistumaan Suomen Metsästäjäliiton metsästysammunnan lajituomarikoulutukseen.
Koulutuksessa käydään läpi lajin säännöt (johdanto, yleismääräykset, lajien säännöt) vuodelle 2023 sekä muut keskeiset asiat. Tutustu Metsästäjäliiton ampumalajeihin täällä
Jos osallistujalla ei ole aikaisempaa tuomarikorttia tai se on vanhentunut, niin koulutuksen jälkeen pidetään kirjallinen koe, joka on läpäistävä hyväksytysti. Jos taas tuomarikortti on voimassa ei koevaatimusta ole ja koulutusmateriaalin kuuntelu riittää. Hyväksytysti koulutuksen suorittaneet saavat OmaMetsoon sähköisen tuomarikortin.

Ilmoittautumisen jälkeen saat vastausviestin onnistuneesta ilmoittautumisesta.

Tilaisuuteen voi osallistua sekä uudet, että vanhat tuomarit. Pääasiassa koulutus on tarkoitettu Metsästäjäliiton jäsenille, mutta koulutukseen voi osallistua myös jos ei ole jäsen. Henkilölle joka ei ole Metsästäjäliiton jäsen tuomarikortti tulee voimaan vasta kun on liittynyt Metsästäjäliiton jäseneksi joko seuran kautta tai henkilöjäsenenä. Varaathan mukaasi Metsästäjäliiton jäsennumeron. Paikan päällä on mahdollista ostaa päivitettyjä Metsästysammunnan sääntökirjoja (10e kpl/jäsen ja 20e kpl/ ei jäsen).

Suomen Metsästäjäliitto Ry, Suomen Metsästäjäliiton Pohjois-Savon piiri r.y
Siilinjärvi Kirsu, Kumpusentie 304,71800 Siilinjärvi