Henkilöjäsenhakemus

: 35,00

Lisätietoja jäsenyydestä

*

Antamalla henkilötietoni Suomen Metsästäjäliiton jäsenrekisteriin annan luvan niiden keräämiseen ja tallentamiseen. Jäsenrekisterissä olevia tietoja käytetään jäsentiedottamiseen. Mikäli annat luvan tietojesi keräämiseen, klikkaa rasti kohtaan "Lähettämällä jäsenhakemuksen suostun henkilötietojeni käsittelemiseen" (rastin lisääminen on välttämätöntä, sillä muuten jäsenhakemusta ei voida tallentaa ja käsitellä).

Annan suostumukseni siihen, että Metsästäjäliitto voi luovuttaa jäsenten henkilötietoja luotettaville yhteistyökumppaneille (löydät listan kumppaneista Täältä) metsästykseen ja muuhun Metsästäjäliiton toimintaan liittyviin markkinointitarkoituksiin. Lisäksi Metsästäjäliitto voi luovuttaa markkinointiluvan antaneen jäsenen henkilötietoja kolmannelle osapuolelle Metsästäjäliiton toimintaan liittyviin perinteisen- tai sähköisen suoramarkkinoinnin tarkoituksiin. Voit peruuttaa antamasi suostumuksen milloin tahansa Metsästäjäliiton tai sen yhteistyökumppanin lähettämän viestin linkin kautta, kirjautumalla MetsoRekisteriin tai OmaMetsoon ja poistamalla suostumuksesi. Voit myös poistaa suostumuksen ottamalla yhteyttä Metsästäjäliittoon tai yhteistyökumppaniin. Linkki tietosuojaselosteeseen