Henkilöjäsenhakemus

: Suomen Metsästäjäliiton Keskipohjan piiri r.y

Lisätietoja jäsenyydestä

Olen kiinnostunut seuraavista asioista

Jäsenhakemuksen lisätiedot (tarkenna rastitetut kohdat lisätiedoissa)

*

Antamalla henkilötietoni Suomen Metsästäjäliiton jäsenrekisteriin annan luvan niiden keräämiseen ja tallentamiseen. Jäsenrekisterissä olevia tietoja käytetään jäsentiedottamiseen. Mikäli annat luvan tietojesi keräämiseen, klikkaa rasti kohtaan "Lähettämällä jäsenhakemuksen suostun henkilötietojeni käsittelemiseen" (rastin lisääminen on välttämätöntä, sillä muuten jäsenhakemusta ei voida tallentaa ja käsitellä).

Annan suostumukseni siihen, että Metsästäjäliitto ja Metsästäjäliiton yhteistyökumppanit (löydät listan kumppaneista Täältä) saa tehdä sähköistä- ja perinteistä suoramarkkinointia metsästykseen sekä Metsästäjäliiton ja sen yhteistyökumppaneiden toimintaan liittyviä tarjouksia ja kohdennettuja etuja. Voit peruuttaa antamasi suostumuksen milloin tahansa Metsästäjäliiton tai sen yhteistyökumppanin lähettämän viestin linkin kautta, kirjautumalla nettijäsenrekisteriin ja poistamalla suostumuksesi tai ottamalla yhteyttä Metsästäjäliittoon tai yhteistyökumppaniin. Linkki tietosuojaselosteeseen.